[Epitesz-barkacs] volt: Re: jo a vakummom

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2009. Júl. 5., V, 21:55:07 CEST

Szia!

Minden az előírt mederben folyik ... Az IE8-nak a nyomtatási
funkciója nagyon jó, és amit nem sikerült elérnem a 6-ossal,
hogy egy linkre kattintva mindig új lapon nyílik meg.

Én még 2000 körül vettem a mobimouse-t, néhány év után le
kellett mondanom róla, mert egyre több gondja támadt,
elsősorban az újabb Acrobat Reader-rel nem működött együtt.

Üdv
pi