[Epitesz-barkacs] volt: Re: jo a vakummom

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Júl. 5., V, 22:03:45 CEST

Pataki István wrote:

> Minden az előírt mederben folyik ... Az IE8-nak a nyomtatási
> funkciója nagyon jó, és amit nem sikerült elérnem a 6-ossal,
> hogy egy linkre kattintva mindig új lapon nyílik meg.

Pedig az ment a régivel is: ha a görgős egér görgőjét nyomod meg, akkor új
ablak lesz, de nem lesz persze újra kinyitva egy másik IE ablak. Ez a módi
a 8-asban is megy.

> Én még 2000 körül vettem a mobimouse-t, néhány év után le
> kellett mondanom róla, mert egyre több gondja támadt,
> elsősorban az újabb Acrobat Reader-rel nem működött együtt.

Egy darabig én is kínlódtam vele, aztán kiderült, hogy a 8-as magyarral
kitűnően működik együtt az egyik, relatíve frissebb verzió. Most minden
frankó, csak az IE8 alatt veszett el a lehetőség, de ez nem olyan nagy
baj, mert a guglinak egyre jobbnak tűnik a fordítója. És bármilyen
nyelvről!