[Epitesz-barkacs] volt: Re: jo a vakummom

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Júl. 5., V, 22:40:16 CEST

Pataki István wrote:

> Pedig az ment a régivel is: ha a görgős egér görgőjét nyomod
> meg, akkor új
> ablak lesz, de nem lesz persze újra kinyitva egy másik IE
> ablak. Ez a módi a 8-asban is megy.
> AZ CSAK A 7-ESTŐL JÖTT BE.

Én márpedig a 8-as előtt a 6-ost használtam, és abban működött. Mit
rontottam el?

> Egy darabig én is kínlódtam vele, aztán kiderült, hogy a 8-as
> magyarral

> ÉN A SZTAKI INTERNETES SZÓTÁRT HASZNÁLOM,

Biztos az is jó, de ha van egy mondat, amiben van pár szó, amire kíváncsi
vagyok, akkor szar ügy, ha másik ablakkal kell matatózni.

> SOK ÉVES) PAPÍR MŰSZAKI SZÓTÁRAM. ÚGY LÁTSZIK, NEKEM A KÖNYV
> MÉG MINDIG AZ ÁSZ.

Én annál sokkal rosszabbul tudok angolul. (És akkor finom voltam.
Helyesebb úgy mondani, hogy nem tudok. Sokszor megesett, hogy már minden
szó megvolt valahogy, a mondat értelméig mégse jutottam el.)