[Epitesz-barkacs] autóhoz (gumi?) klímacső hol kapható?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Júl. 8., Sze, 10:18:41 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2009.07.08. 09:47:22 +2h-kor írta:

> autósboltban ;-)

> drágán :-(
>
> Szerintem bármelyik autósboltban hülyét kapnak Tőled, ha nem egy
> konkrét típushoz kéred az alsó/felső/bal/jobb csövet.

azt elhiszem :-)

közben találtam valamit, ez talán könnyebb lenne?

akármilyen csőhosszban "akármilyen" csővéghez
egy autóklímás is meg tud csinálni ilyet, ha van neki tömlőprése
-------------
http://www.klimart.hu/termekkepek/autos%20tomlopres.JPG

Autós tömlőprés

Hydra-Krimp  Hidraulikus kézi fittingelő 7 féle tömlő-méretre. Kis méretre lehetővé
teszi a gépkocsi klíma tömlőinek javítását kiépítés nélkül.

********
http://www.pagat.hu/htm/ipari.htm

Polietilén tömlo
Magasnyomású polietilén, puha, rugalmas tömlo, amelyet a mérés- és irányítástechnikában, ill. mint irányítóvezetéket alacsony nyomásnál a pneumatikában használnak, pl. kijelzokészülékek irányításához a futésés klímaberendezéseknél. DIN 8072 és DIN 8073 szerint.

Alapszín: natúr (átlátszó)
Nyomásterhelhetoség a homérséklet függvényében:
Homérséklet: Kihasználtság:
+20 °C-ig 100 %
+30 °C-ig 85 %
+40 °C-ig 70 %