[Epitesz-barkacs] 10-es rézcső téma

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Júl. 8., Sze, 22:56:04 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.07.08. 22:30:41 +2h-kor írta:

> Én már vettem 10-es külső átmérőjű rézcsövet a benedek és társa nevű
> cégnél, a XI. kerületi Kondorosi úton, egészen közel a Fehérvári úthoz.
>
> De a másik benedeknél (Kruspér utca) is szinte biztosan van, sőt, gyanús,
> hogy mindenféle szerelvényboltban is. Nem egyenes szálakban adják, hanem
> feltekerve.

rosszul fogalmaztam:

10-es rézcsövet szerzek, csak a fittingek (közcsavar, T elág) problémásak

> Viszont asszem fittingek már nincsenek ilyenekhez. Legalábbis nekem akkor,
> amikor kellett volna, nem sikerült vennem. Igaz, hogy ez már baromi rég
> volt.

Móczik Gabi említette, hogy nyomó oldalt is nyomásmérőzné
azaz ehhez a nyomó oldalon a 10-es csőhöz vagy egy T elágazó kellene

vagy talán Móczik említette a "beszúró fogót", de ilyen néven csak a tankönyvekben
van 2 helyen, az ottani leírás alapján lelki szemeimmel el is tudnám képzelni

> Arra figyelj, hogy ha fékcsövekre hajtasz, hogy azok nem rézből szoktak
> lenni, max réz színűek.

én a Moszvicsos 6-os rézcsoves peremezni való fékcsövet ismerem, :-)
viszont az ahhoz hozzápasszítható Lada fékcső (amit 200bar-ra készítenek)
töltőcsőnek, vagy pl. nyomásmérőhöz bele tudom buherálni,

csak a nyomorult 10-es rézcsőhőz való fitting hiányzik :-( az én megoldási elgon-
dolásomban