[Epitesz-barkacs] a vákumforralóba víz helyett mi lehetne még?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Júl. 9., Cs, 00:23:22 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.07.08. 23:21:48 +2h-kor írta:

> És ez az írott szöveg csak, vagy ki is próbáltad?
> Nem mondom, hogy nagy összegben fogadnék rá, de el tudom képzelni, hogy ha
> viszem a palackomat, és meg szeretném tölttetni, simán megcsinálják.

2csapos palackot ( pl 10kg-os 46bar-ra próbáltat ) üresen holnap is megvehetem,

pár napja  410-eset 2kg-ot meg tudtam venni, és "jobb volna júl. 5-e előtt ezt megoldani"
(mert nemrégen még nem volt letisztulva, hogy "meddig lehet elmenni" ) tehát
azt, hogy júl5 után mennyire lesz "sima" a töltés, azt most jul8-án még nem tudom

a törvényalkotói elmebajok és túlkapások már így is hányingert adnak
(pl. a mai törvény szerint a Mátyás templom mázas tetőcserepeit sem
cserélhetnék ki, mert az egyedi mázas cserépnek nincs ÉMI engedélye )