[Epitesz-barkacs] a vákumforralóba víz helyett mi lehetne még?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Júl. 9., Cs, 07:07:20 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> a törvényalkotói elmebajok és túlkapások már így is hányingert adnak
> (pl. a mai törvény szerint a Mátyás templom mázas tetőcserepeit sem
> cserélhetnék ki, mert az egyedi mázas cserépnek nincs ÉMI engedélye )

Szerintem itt valami nagyon nem stimmel. Azóta figyelek ilyesmiket, és pl
láttam a tv-ben egy engedéllyel épült borpincét, ami tele volt jelölt
bontott téglával. Aztán később egy másik olyan műsort hallgattam, ahol egy
nő volt a riportalany, és neki ez a szenvedélye, a különféle korokból
származó ilyen-olyan jelölt téglák, ahol a gyártókról is kikutatott
sokmindent. Nekem az az érzésem, hogy ez az émi engedélyesdi valahogy nem
így működik.