[Epitesz-barkacs] a vákumforralóba víz helyett mi lehetne még?

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Júl. 9., Cs, 07:41:00 CEST

Isten hozta Magyarorszagon!

szarok a torvenyek, de nem kell betartani oket. ehhez olyan szinten hozzaszoktunk, hogy aki elment atvenni a pincet, annak abszolut eszebe sem jutott, hogy kerje az emi engedelyt. az engedelyezesi terven viszont tuti nem szerepelt, hogy bontott teglat fognak beepiteni.

soha senkitol nem szoktak kerni az emi engedelyeket, csak akivel kotozkodni akarnak. az engtervbe viszont nem irhatsz bele olyan anyagot vagy technologiat aminek nincs engedelye. bar valojaban az engtervet sem olvassa el senki. de ha bele lenne irva a bontott tegla, nem vennek eszre es megadnak az engedelyt, akkor utolag is siman belekothetnek, megfellebbezi a szomszed es meg is szoptad. (kulon erdekes, hogy az epitteto szopta meg, nem a hatosag aki a szar engedelyt kiadta)

vajk

From: jhidvegi <jhidvegi at gmail.com>

Szerintem itt valami nagyon nem stimmel. Azóta figyelek ilyesmiket, és pl láttam a tv-ben egy engedéllyel épült borpincét, ami tele volt jelölt bontott téglával. Aztán később egy másik olyan műsort hallgattam, ahol egy nő volt a riportalany, és neki ez a szenvedélye, a különféle korokból származó ilyen-olyan jelölt téglák, ahol a gyártókról is kikutatott sokmindent. Nekem az az érzésem, hogy ez az émi engedélyesdi valahogy nem így működik.