[Epitesz-barkacs] Bogaras faszerkezet

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Júl. 15., Sze, 12:17:11 CEST

jhidvegi írta 15 Jul 2009  12:07 levelében:
> Azért el tudom képzelni, hogy ebben az esetben, ami az indító téma, valami
> vegyszeres kezelés is megfelel. Pl xilamonos permetezés, ha úgyse lakott
> még a kéró.
Tényleg szakember kell, mert mi nem tudjuk kiokoskodni, hogy mi
rágja, az milyen mélyen hatol be, hogy szaporodik. Minden kezeléshez
ezeket kell tudni. A vegyszerek behatolási mélysége nem biztos, hogy
elég az adott kártevőhöz, ha az "mélyjáratú".

Ilyenkor kellene, hogy minden anyagról számla és műbizonylat legyen.
Van egy olyan érzésem, hogy nem a helyszínen fertőződött meg az a
faanyag, hanem valami nagyon akciós áru volt, eleve fertőzött.
Mindeképp komoly kiadások előtt áll a tulaj, nem mindegy, hogy az
egészet Neki kell-e állnia.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu