[Epitesz-barkacs] Bogaras faszerkezet

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Júl. 15., Sze, 13:41:36 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2009.07.15. 12:48:41 +2h-kor írta:

> Kerdezzuk meg Magust, hogy mukodik-e meg az injekcios fecskendoket
> gyarto uzem Pestimren?

patikában az "egyszerhasználatos"-t szívesen árulják
a 2ml-esből 1db 7Ft -volt, de a 20ml-esért sem kérhetnek
nagy pénzt és 1 tű sem kerülhet sokba (korábban vagy 15 éve vettem többet,
de a 7Ft-osból pár hónapja 1-et, a tejérlelőhöz kellett egy steril)

> Nagyapám injekciózgatott egy szekrénykét ilyen ok miatt. Ma sincs
> benne új kártevő, pedig az Öreg 75-ben meghalt.

20 évvel ezelőtt bontott gerendában tanyázott néhány szú,
egyszerhasználatos fecskendővel egy kis gázolajat kaptak a
lukba, (esetleg egy infúziós szerelék vékony csövecskéjével
kifújatni előtte a lukból a faport)

hamar elhallgattak, azóta sincs percegés