[Epitesz-barkacs] kerti locsolás-kiegészítők

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Júl. 16., Cs, 22:59:29 CEST

ha nem kell nagy vizhozam, pl haztartasi viznek, siman csinaltak 40-es kutakat. nem 40-nek furtak, hanem tobbnek, de amikor a furot kihuzzak, utanna beleteszik a 40-es csovet, es korulotte feltoltik apro soderral. a 40-es cso alja jo esellyel kupak, oldala kifurkalva, esetleg egy szuroszovetbe betekerve. vannak ilyen kutak. ennek az aljan igy nincs labszelep, viszont a pvc cso legmentesen van toldva mindenutt, tehat tehetsz be fent visszacsapot, mukodni fog.

vajk