[Epitesz-barkacs] kerti locsolás-kiegészítők

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2009. Júl. 16., Cs, 23:16:33 CEST

vajk fekete írta:
> ha nem kell nagy vizhozam, pl haztartasi viznek, siman csinaltak 40-es
> kutakat. nem 40-nek furtak, hanem tobbnek, de amikor a furot kihuzzak,
> utanna beleteszik a 40-es csovet, es korulotte feltoltik apro soderral.
> a 40-es cso alja jo esellyel kupak, oldala kifurkalva, esetleg egy
> szuroszovetbe betekerve. vannak ilyen kutak. ennek az aljan igy nincs
> labszelep, viszont a pvc cso legmentesen van toldva mindenutt, tehat
> tehetsz be fent visszacsapot, mukodni fog.

Amig fel nem szorcsog. Akkor mi lesz?

Kulonben itt foldvaron is a nagy fuves teruletek locsolasat ugy oldottak
meg, hogy 50-es lukakat furtak, es csoszivattyukat tettek alulra, a
tetejere meg ilyen kattogos, a vizsugarat korbe pofozgatos nem tudom
minek hivjak szorofejeket tettek. En ugy vettem eszre, hogy a
kozvilagitassal indul, es megy X ideig, mondjuk egy orat.