[Epitesz-barkacs] kerti locsolás-kiegészítők

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Júl. 16., Cs, 10:02:02 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2009.07.16. 09:20:25 +2h-kor írta:

> Ez azért is fontos, mert a csövezés pvc lefolyókból készült. Manapság
> azokban nem O-gyűrű a tömítés, hanem egy ajakos gyűrű. Utóbbi nem
> egyformán viselkedik eltérő külső/belső nyomásirányok esetén. Belső
> túlnyomásra tervezték, így ha vákuum van benne, szerencsétlen esetben
> levegőt engedhet be. Márpedig ha a lábszelep nem zár tökéletesen,
> akkor a felszálló csőben vákuum lesz.
>
> Sajnos nem annyi, mint ami Mágusnak kéne ;-)

http://gallery.vdenes.hu/kut/szivattyu.jpg

a szivattyú szívó oldalán az én meglátásom szerint
egy fekete, vászonbetétes gumicső van,
amit én használok ilyen esetben az a zsiguli
(wartburg, opel) gumicső, amivel a motorház orrában levő
hűtő és a motor van összekötve egy kb 32mm átmérővel

no ebbe egy biliccsel szoktam ilyen réz visszacsapó szelepet
összeházasítani....

Dénesnél egy szürke 40-es szennyvízcső a béléscső,
és egy sötétszürke 32-es cső a szívócső