[Epitesz-barkacs] termikusan védett

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Júl. 17., P, 18:25:15 CEST

perszehogyaz. a kapitalizmusban van a szabadalom nevu dolog. kitalalsz valami ujat, ami meg nem volt, akkor biztositani tudod, hogy az elso 5-10 evben csak es kizarolag Te gyarthass es arulhass olyat.

igy az elejen csak xerox gyartmanyu fenymasolo volt, sot, az hogy xerox gyartotta eleg volt arra hogy megkulonboztetsd az ammonias cucctol.

pl a kezi korfureszt azt abszolut mertekben skillsaw-nak hivjak. nincs is mas neve. az is azert, mert amikor kitalaltak hogy csinaljuk ilyen fureszt, meg is tudtak oldani, hogy egy jo darabig ilyen furesz csak skill felirattal rendelkezett. most meg mokas, hogy lehet venni makita skillsaw-t.

vajk