[Epitesz-barkacs] termikusan védett

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Júl. 17., P, 18:13:10 CEST

vajk fekete wrote:
> ez egyaltalan nem szoci cucc, soot!
>
> amerikaban pl defaultbol xeroxmachine-nak hivjak a fenymasolot, nincs is
> mas neve, csak
> korulirni lehet, ha a szovegkornyezettel egyutt a photocopier nem
> egyertelmu.

Akkor be kell ismernem, hogy rosszul logikáztam. Az volt az elképzelésem,
hogy ha egy, a világtól gazdaságilag eléggé elzárt országba nagynehezen
bejut egy márka, akkor ott átmehet a köztudatba a márkanév egy
termékfajtára. Az amcsiknál pedig az a jellemző, hogy ott bárki bármihez
hozzájuthat, nem?

Aztán lehet, hogy nem kell, hogy emiatt az elzártság miatt legyen ott
kevés- vagy egyféle termék, lehet ennek más oka is. Erre nem gondoltam.
Azért szinte biztosra veszem, hogy a kevésféle vagy egyféle termék
jelenléte okozza a jelenséget.