[Epitesz-barkacs] termikusan védett

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Júl. 17., P, 18:03:52 CEST

ez egyaltalan nem szoci cucc, soot!

amerikaban pl defaultbol xeroxmachine-nak hivjak a fenymasolot, nincs is mas neve, csak korulirni lehet, ha a szovegkornyezettel egyutt a photocopier nem egyertelmu.

de ismerek olyan amerikait, aki a projektort infocusmachine-nek hivja, mert arrafele az volt az elterjedt marka.

mindenutt vannak ilyenek.

vajk