[Epitesz-barkacs] termikusan védett

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Júl. 17., P, 18:56:00 CEST

tunes vissza a sarokba :-)

vajk

________________________________
From: Hofferek Attila <hofi at soka.co.hu>
To: Amatőr építészek és barkácsolók klubja <epitesz at lists.javaforum.hu>
Sent: Friday, 17 July, 2009 18:52:32
Subject: Re: [Epitesz-barkacs] termikusan védett

jhidvegi írta:

> Csak lesek, miket írtok. Én még sosem hallottam ilyesmit csavarral kapcsolatban.

A kereszthornyosak között a PH (Philips) és a PZ (Pozidrow) kialakításúakat a legkönnyebb összetéveszteni. Amelyik csavar sima kereszthornyú, abba a PH jelű, a hornyok közt levő kisebb bemarású csavarokhoz pedig a PZ jelzésű csavarhajtók a megfelelők.

<http://www.ezermester.hu/articles/article.php?getarticle=2744>