[Epitesz-barkacs] 1m3 tartaly tisztitas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Júl. 18., Szo, 10:48:30 CEST

Zsolt wrote:

> vannak ezek a raklapra szerelt 1m3-es PE tartályok.
>
> én ebbe szeretnék ivóvizet tárolni.
>
> kizárólag ivásra és/vagy főzésre, tehát elég sok idő lesz mire elfogy és
> fennáll annak a veszélye, hogy a vége felé megposhad és a tartályt is
> beszennyezi a következő feltöltésig.

Ha eredetileg tiszta volt, és csapvíz megy bele, szerintem hűvös
állapotban nem lenne baja. Végülis az az ivóvíz, amit a csapból veszünk,
szintén nagy tározókban van igen huzamos ideig néha.

> na most mivel belebújni nem tudok, hogy egy hypós kefével végig súroljam
> az
> oldalát, így csak az marad, hogy öntök bele hypót és azzal szórakozok,
> de az
> hogyan fogja a tartály magasabban lévő részeit és a tetejét
> fertőtleníteni ?

Nekem az van az emlékeimben, hogy felül ezeknek elég nagy átmérőjű betöltő
nyílásuk van, ebbe az egész karodat is bele tudod dugni. Tehát alkalmas
eszközökkel mindenütt át tudod kefélgetni, törölgetni.

Hogy aztán a beépítési hely ezt lehetővé teszi-e, azt már neked kell
tudnod.