[Epitesz-barkacs] 1m3 tartaly tisztitas

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Júl. 18., Szo, 10:54:25 CEST

jhidvegi írta 18 Jul 2009  10:48 levelében:
> Végülis az az ivóvíz, amit a csapból veszünk,
> szintén nagy tározókban van igen huzamos ideig néha.
Azoknak a medencéknek az áramlástani tervezése külön tudomány. A
víznek folyamatosan mozognia, cserélődni kell, nem lehetnek pangó
vizes ficakok.

> Nekem az van az emlékeimben, hogy felül ezeknek elég nagy átmér~Nj~n betölt~N
> nyílásuk van, ebbe az egész karodat is bele tudod dugni. Tehát alkalmas
> eszközökkel mindenütt át tudod kefélgetni, törölgetni.
Nagynyomású mosóval kiveretni?

Ismered a tartályok előéletét? Alkalmas emberi fogyasztásra szán
anyagok tárolására? Nem maradhatott benne valami káros
vegyszermaradvány? Akár a falába diffundálva is?
Jobb tartályárusok külön adják az élelmiszeripari használatra
alkalmas tartályokat.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu