[Epitesz-barkacs] 1m3 tartaly tisztitas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Júl. 18., Szo, 11:00:17 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> Azoknak a medencéknek az áramlástani tervezése külön tudomány. A
> víznek folyamatosan mozognia, cserélődni kell, nem lehetnek pangó
> vizes ficakok.

Az lehet, viszont az biztos, hogy nem naponta cserélődik az egész. Szóval
lehet ott sokáig is víz.

> Nagynyomású mosóval kiveretni?

Még az is lehetséges, de én valami nyeles kefére gondoltam, amivel minden
porcikáját el tudja érni.

> Ismered a tartályok előéletét? Alkalmas emberi fogyasztásra szán

Vannak újak is. Nem tudom, milyen tartálya van. Nem az volt a cél, hogy az
eredetileg mérgező anyagot eltávolítsa, hanem hogy ne poshadjon meg benne
a víz, tehát időnként akarja tudni kimosni.

Én mondjuk nem tárolnék élelmiszernek számító bármit olyanban, amiben
cikis anyagok voltak. Ami teljesen alkalmas: amiben desztvíz volt, vagy
alkohol :), szénsav. De nincs kizárva, hogy amiben sósav volt, az se olyan
gáz, az emberi szervezetben is van sósav, illetve elég jól kimosható
belőle. Aztán persze bőven vannak olyan vegyszerek, amik után nem
ajánlanám senkinek az élelmiszeripari használatot.