[Epitesz-barkacs] mi volt felétek? Re: most kezdődik a vihar igazán

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Júl. 18., Szo, 21:31:38 CEST

Érdekes, mert a meteorológiai állomások amit néztem (Ferihegy,
Dunakeszi, Maglód) olyan 40-60 km/h maximális széllökéseket
regisztráltak. Úgy szemre én is azt mondtam, hogy az 1-2 héttel ezelőtti
viharnak ez még a fele sem volt. Itt Zuglóban, persze ettől még máshol
lehetett sokkal rosszabb.

De tavaly februárban, amikor eltörte a betoncserepet, nagyon határeset
volt, hogy benyomja-e a szél az ablakokat, annak iszonyú ereje volt.
Előző évben tarolta le a Városligetet, előtte volt az aug. 20.-i balhé,
szóval ez a mostani nálunk csak egy hobby-viharocska volt :)

Gábor