[Epitesz-barkacs] mi volt felétek? Re: most kezdődik a vihar igazán

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Júl. 19., V, 01:49:13 CEST

Acs Gabor  <agabor at electrodesign.hu> 2009.07.18. 21:31:38 +2h-kor írta:

> Érdekes, mert a meteorológiai állomások amit néztem (Ferihegy,
> Dunakeszi, Maglód) olyan 40-60 km/h maximális széllökéseket
> regisztráltak. Úgy szemre én is azt mondtam, hogy az 1-2 héttel ezelőtti
> viharnak ez még a fele sem volt. Itt Zuglóban, persze ettől még máshol
> lehetett sokkal rosszabb.
>
> De tavaly februárban, amikor eltörte a betoncserepet, nagyon határeset
> volt, hogy benyomja-e a szél az ablakokat, annak iszonyú ereje volt.
> Előző évben tarolta le a Városligetet, előtte volt az aug. 20.-i balhé,
> szóval ez a mostani nálunk csak egy hobby-viharocska volt :)

ami nálunk ma volt a mi utcánkban az nagyobb volt a korábbi aug 20-i balhénál :-(

abban az aug 20-i balhénál beszéltek 100km/óra széllökésekről,
(amikor kevesebb cserép mozdult meg, mint most, amikor fél tetők röpködtek)
tehát ha az volt 100, akkor a mi utcánkban most annál a 100-nál több lehetett  :-(

a biztosító meg rá fogja fogni, hogy "csak 60km/h volt az OMSZ szerint",
hogy ne kelljen a viharkárt téríteni, mert szar lehetett a tető, ha 60km/h-nál
elrepült

Lőrincen a Gilice térnél van az egyik obszervatorium (ez tőlünk 3 - 4 km-re)
érdekelne, hogy ott most mit mutattak a műszerek?