[Epitesz-barkacs] 1m3 tartaly tisztitas

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Júl. 19., V, 02:07:15 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.07.18. 21:57:55 +2h-kor írta:

> ha csak 3 méterről kell felhozni a vizet, akkor tényleg 40 fillér a
> villany ára, ha tökéletes a szivattyú. :-)

pontosítok:

Water and Sewerage Fees in Szolnok, 1985-1999 ...
www.munee.org/files/SZOLNOKen.doc

szóval 1985-ben Szolnokon volt  2Ft / kWh, és az
orosz-ukrán membrános szivattyúval  akár 20fillérnyi is lehetett
1m3 víz, a hivatalosan 2Ft/ivóvízm3 -hez képest

sajnos ilyen (1985-ös) villanyáram árlistát még nem találtam :-(