[Epitesz-barkacs] most kezdődik a vihar igazán

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Júl. 19., V, 09:48:45 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> a mi utcánkban már kábelszerű, 2 utcával arrébb műanyag távtartós,
> de még nem térképeztem fel, hogy a minket ellátó trafó
> pont merre van, és annak körzetében melyik utcában van az összecsaphatós
> :-(
> vezeték

Azért nem kell komolyan venni, hogy csak ez lehetett a hiba. Itt is volt
hiba tegnap a vihar után. Bekapcsoltam a számítógépet, és lépten-nyomon
újraindította magát.

Aztán kiderült, hogy tápellátási hiba volt, tehát pont az a fázis
bizonytalan volt, ami ezt táplálta.

> no megpróbálom az elmu at elmu.hu -n keresztül megtudni, hátha válaszolnak

Gondolom, már megtetted, de szerintem kár csesztetni őket. Valami
semmitmondó válaszra lehet számítani. Képzeld el, ha mindenki kérdezne
valami konkrétat....