[Epitesz-barkacs] szelsebesseg mero

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Júl. 19., V, 16:59:18 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2009.07.19. 14:10:08 +2h-kor írta:

> Szerintem is inkább frekvenciát kéne érzékelni (impulzust számolni),
> mint feszültséget.
> Meg kéne próbálni egy golyóscsapágyas vetiből kitermelni az
> állórészt, és csak a hall elemet benne hagyni, meg a forgórész
> mágnesgyűrűjét.
>
> Lehet, inkább a redőnyödök felé indulnék. A motoros napellenzőkhöz
> kapni kanalas szélsebesség érzékelőt, ami visszatekerteti a
> napellenzőt. Gondolom tömegáru, nem hiszem, hogy talicska arany
> lenne.

házilag elkészíthető:

meteoklub.glia.hu/index.php?fm=5&id=5

Forgókanalas szélerősségmérő (anemométer)

A jobb csapágyazáshoz használhatunk például kerékpártengelyt: egy kiszuperált elsőkerék agy nagyon jól beüzemelhető.

opcionálisan 1 db kerékpár sebességmérő

www.undp.hu/.../18_3fej/18_3fej_body.htm
A legtöbb berendezést a Beaufort-skálának megfelelő 3-as és 10-es szélerősség közé tervezik, ami 21-97 km/h szélsebesség tartományt jelent. Ennél nagyobb szélsebesség esetén a berendezés automatikusan kikapcsol