[Epitesz-barkacs] Tegnapi vihar...

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Júl. 20., H, 00:01:45 CEST

Pataki István wrote:

> Ne ítélj elhamarkodottan. Az is lehet, hogy csak szerencsés
> áramlási viszonyok vannak nálad ("pang" a levegő :), a
> közvetlen környezeted megkímél a nagy szélsebességektől.

Tekintve, hogy ez egy dombgerinc, nem nagyon van, ami árnyékolhatna.
Voltam kint a nagy szélben, félelmetes volt.

A sátrat csak azért nem szedte szét, mert dögerős vascső vázat csináltam
neki, és nagyon lekötöttem.

Persze azt elhiszem, hogy létezik az a szélerősség, ami a házat is
elviszi, de azért ez Mo-on nem annyira jellemző. Tehát a 200km/h fölötti
szélsebességek.