[Epitesz-barkacs] Szunyogirtas kulteren

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Júl. 20., H, 19:11:05 CEST

Acs Gabor wrote:
> [...]

Hát ezen én is csodálkoznék. Azzal nem fújnám szét még ezt az udvart sem,
pedig ezért annyira nem kár.

Én meg valahogy szívesen ülnék fordítva a lovon. Pl tetszene az a dolog,
ha lenne valami, amit nagyon imádnak a szúnyogok, és amikor a tetthelyre
érnek, egyszercsak akkora huzattal találkoznak, hogy mindet beszívja
ellenállhatatlanul. Ha lenne ilyen, ez még valszleg jó szelektív is lenne,
pl méhekre talán nem hatna.

Itt az asztalnál korábban porszívóval már próbálkoztam sikeresen. Persze
ehhez nem volt vonzerő, csak én közelítettem rá a repülő vagy valahova
leszállt szúnyogokra.