[Epitesz-barkacs] Szunyogirtas kulteren

Kormos Imre ikormos at freemail.hu
2009. Júl. 20., H, 21:45:50 CEST

http://www.szunyogirto.hu/magyar/m1a.php

Már megint a spanyolviaszt találtad fel :)))

Egyébként tetszik a szöveg. Az amerikai tudós az ujszülött kislányát akarta
megvédeni, ezért 16 évig kutatott, majd a NASA tudósait is igénybe vette
(hisz az ürben bármikor belefuthatsz egy szunyograjba) :))

KI

Én meg valahogy szívesen ülnék fordítva a lovon. Pl tetszene az a dolog, ha
lenne valami, amit nagyon imádnak a szúnyogok, és amikor a tetthelyre érnek,
egyszercsak akkora huzattal találkoznak, hogy mindet beszívja
ellenállhatatlanul. Ha lenne ilyen, ez még valszleg jó szelektív is lenne,
pl méhekre talán nem hatna.

Itt az asztalnál korábban porszívóval már próbálkoztam sikeresen. Persze
ehhez nem volt vonzerő, csak én közelítettem rá a repülő vagy valahova
leszállt szúnyogokra.

hjozsi
A kimenő levélben az AVG nem talált vírust
Vírusinformáció: http://www.avg.hu