[Epitesz-barkacs] Szunyogirtas kulteren

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Júl. 20., H, 22:18:38 CEST

Kormos Imre wrote:
> http://www.szunyogirto.hu/magyar/m1a.php
>
> Már megint a spanyolviaszt találtad fel :)))

Mint kiderült, csak max az elvet, azt már nem, hogy mire harapnak. Amiket
eddig olvastam, abból az következik, hogy a CO2-es módszer nem teljeskörű.

Olyan vizsgálatokat is csináltak, hogy egy kiéhezett szúnyogot elágazást
tartalmazó csatornába tettek. Az elágazás egyik fele egyik, másik fele
másik ember bőréhez vezetett. A szúnyogok elég egyértelműen döntenek ilyen
szituban. Nyilván az izzadság egyéb anyagai is számítanak, nem csak a CO2.

Én peches vagyok, mert engem rohadtul kedvelnek.

Azért nincs kizárva, hogy ezt a CO2-es módit valahogy kipróbálom. Nyilván
kevés kell belőle. Pl egy lehetőség, hogy az elektromos szúnyogirtó alsó
kis tálkájába beöntök egy kis szénsavas ásványvizet, aztán lesek, mi a
változás.