[Epitesz-barkacs] feg kazan

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2009. Júl. 21., K, 13:30:04 CEST

szepygab at gmail.com írta:
> Gondolom meglevő rendszerhez illesztenéd. Milyen vízhőfokokra van
> méretezve? 50-60 fok az a maximális előremenő vízhőfok, amikor még
> kondenzásiós üzemmódban működik. Fölötte ugyanúgy viselkedik, mint
> egy fele annyiért megvehető, turbós cirkó.

Nem tudom, van a falon egy igenrégi fég kazán, kócolt vascsövek,
öntöttvas radiátorok. Ezeket akarom lecserélni új kazánra, új, falon
kívül vezetett műanyag csövekre, és új radiátorokra. Tehát az a lényeg,
hogy minél alacsonyabb legyen az előre menő hőmérséklet, és lehetőleg
minél nagyobb radiátorok legyenek felrakva, hogy a visszatérő is minél
alacsonyabb legyen?