[Epitesz-barkacs] feg kazan

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Júl. 21., K, 13:36:14 CEST

Hofferek Attila írta 21 Jul 2009  13:30 levelében:
> Tehát az a lényeg, hogy minél alacsonyabb legyen az elŃre menŃ
> hŃmérséklet, és lehetŃleg minél nagyobb radiátorok legyenek felrakva,
> hogy a visszatérŃ is minél alacsonyabb legyen?
Igen.
Még egy lényeg van: ne spórold meg a terveztetését. Keress egy
épületgépész tervezőt, aki a házat felmérve kiszámolja a tényleges
hőigényt. A túlméretezés elkerülésén bőven megtakarítasz annyit,
amennyi a tervezési díj volt. A gázművek miatt mindeképp kell tervet
készíttetned.
Nem tudom családi házról van-e szó, de először a hőszigeteléssel és a
nyílászárókkal foglalkozz. Ha eklez rendben vannak, akkor kell
hőigényt számoltatni, immár jóval kisebbet.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu