[Epitesz-barkacs] feg kazan

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2009. Júl. 21., K, 13:51:14 CEST

szepygab at gmail.com írta:
> :-(
> Szerintem Neked is a kellően pici kazán megtalálása lesz a gondod.
>
> Nálam egy Ferroli 15 kW-os, tartályra dolgozós van. Ez is 4 kW köré
> lemodulál, ami mellett is sok a kikapcsolt ideje átlagos télben.

Hánemtom, azért 134 négyzetmétert kell majd fűtenie, bár ez alsó és
felső szintből áll össze. A felső szintnek talán még jó is a
szigetelése, mert az félig tetőtér, 140-es a parapetfal magassága. Aztán
még efölött is van egy sátorszerű képződmény lehajtható létrával, de az
inkább gyerekjátszó, meg lomtár, mindenesetre ezek jól vannak
szigetelve. A fal nem.