[Epitesz-barkacs] feg kazan

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Júl. 21., K, 13:59:01 CEST

Hofferek Attila írta 21 Jul 2009  13:51 levelében:
> Hánemtom, azért 134 négyzetmétert kell majd f~ntenie, bár ez alsó és
> fels~N szintb~Nl áll össze. A fels~N szintnek talán még jó is a
> szigetelése, mert az félig tet~Ntér, 140-es a parapetfal magassága. Aztán
> még efölött is van egy sátorszer~n képz~Ndmény lehajtható létrával, de az
> inkább gyerekjátszó, meg lomtár, mindenesetre ezek jól vannak szigetelve.
A régi házunk, a 80-as években épült, az akkori "csúcstechnikával".
110 m2 lakóreület + 60 m2 pince volt. Ikerház fele, a teljes hőigénye
17 kW volt, amire soha nem volt szükség.
Ha 100 W/m2-t számolok a lakásodra, akkor is14 kW alatt vagyok, kinti
minusz 15 fokban.
Ha ez pl. egy sorházi egység, akkor az se mindegy, a szélén vagy a
közepén laksz. Anyósomék közpépen lakva, novemberben kapcsolják csak
be a fűtést, addig elég ami a szomszédból átjön.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu