[Epitesz-barkacs] feg kazan

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Júl. 21., K, 14:47:30 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> Erről ne nyissunk hitvitákat, a franciák se éppen a minőségi
> munkavégzésükről ismertek.

Szerintem egy barkácsolós fajta embernek nem feltétlenül ez számít, hanem
hogy ha bele kell nyúlni, milyen frappánsan van szerelve, mennyire
bontható. Nekem a chafoteau vagy hogy a túróba kell írni cuccok egyikéhez
volt szerencsém, és megdöbbentően könnyen voltak kiszedhetők az egyes
egységek belőle. Ezt látva azt állítom, hogy ha az embernek van kedve
évente belenézni, ezeket kiszedve kipucolni..., meg amit kell, akkor akár
örökéletű is lehet a szerkezet. Persze a fűtésszerelők szeretnek benne
minden szarért cserélgetni, nem kell bedőlni nekik.