[Epitesz-barkacs] feg kazan

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Júl. 21., K, 15:06:18 CEST

egy mai gazkazanban van vagy 20 szenzor, es egy kozponti szamitogep. nem a megbuheralom stilus. az esetek jelentos reszeben a szamitogeppel van a gebasz. a masik feleben meg az emlitett keszen veheto alegysegekkel, amik mezei haladonak nem keszen vehetoek. pl hiaba van benne grundfos szivattyu, hulye iranyban allank es alakuak a csonkjai, specin a kazangyartonak gyartva, csak tole tudsz olyat venni ami befer a helyere es passzol.

vajk