[Epitesz-barkacs] Szunyogirtas kulteren

Erdos Zoltan silverst at t-online.hu
2009. Júl. 21., K, 22:13:30 CEST

adalek a temahoz, most olvastam egy forumon :

  invázió

Olyan iszonyatos mennyiségû szúnyogsereg lepte el városkánkat, (Sárváron
lakom, a Rába árteréhez közel, pontosabban a folyótól légvonalban egy
kilométerre) hogy a szabad ég alatt képtelenség tartózkozkodni.

Két hete vonult le a folyón az árhullám, elárasztva a környezõ réteket,
mezõket, odacsalogatva a katasztrófatúristákat. (Nem vicc!)

Én még soha életemben ennyi, a vizet valamilyen módon megörökíteni akaró
embert a parton sétálgatni nem láttam.

A legszebb az volt, autózgatunk lépésben, vigyázva a tébláboló, nézelõdõ
emberekre, (legalábbis én) felérünk a folyó fölé, és az elõttem haladó
autós egyszerûen a híd közepén padlófékkel megáll. Talán a látvány
nyûgözhette le, vagy mittudomén. Lehet, hogy a kamerája után kapott. Ez
az incidens még nagyobb óvattosságra sarkallt, nem ok nélkül, a
késõbbiekben többször is megismétlõdött.

Visszatérve a szúnyogokra, már bevetettük az összes, üzletekben
beszerezhetõ (miket beszélek, idõközben hiánycikké vált) kemikáliát.
Minimum 30 km kell utaznunk a szomszéd, vérszívómentes városig az
utánpótlásért. Nesze neked kereskedelem! Ezek hatásosságát is csak
megkérdõjelezni tudom, vagy ráfogom az ellenfél óriási létszámára.

Csak tetõtõl talpig beöltözve merészkedem ki a szabadba, ennek ellenére
testemet, fõleg arcomat különbözõ színû és méretû huplik díszítik.

Bátran állítom, aki teheti menekül. Nesze neked fürdõváros, a wellness
fellegvára!

Ez az állapot több napos, lassan egy hetes, írtásnak se híre, se hamva.
Legalábbis eredményesnek. Bár szombaton elhúzott a fejünk fölött egy
mezõgazdasági gép. Utólag azt mondta a lányom, ez lehetett a felderítõ.

Végezetül. Ma uborkát kell szednem. (Van egy kisebb, százméteres
kordonom, piacra termelek.) Az uborka szúrós, bökõs, hiába az védõruha.
Ma meleg lesz. (Most a hûvös irodában ülök, nesze neked munkahely!)
Plusz a dögök...

Ha túlélem, folytatom...