[Epitesz-barkacs] Szunyogirtas kulteren

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2009. Júl. 22., Sze, 01:12:16 CEST

Érdekes, hogy nálunk a telken még soha egyetlen szúnyogot nem láttam,
már gondolkoztam is rajta, hogy fölösleges volt kihozni a szúnyogTV-t.
Aztán a múlt héten volt támadás rendesen. De még ez is töredéke annak,
amit a Balatonnál szoktunk kapni alaphelyzetben. Rakott ki az asszony
minden tiltakozásom ellenére Vape füstölőket, az teljesen távoltartja a
kis dögöket. Remélem azért valamelyik fűszeres ötlet majd beválik!

Gábor