[Epitesz-barkacs] feg kazan

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Júl. 21., K, 23:54:38 CEST

Acs Gabor wrote:
> [...]

Ez egy nagy ötlet. Eddig két ismerősöm volt, akiknél vagy magam, vagy
távirányítással (telefonon) magyaráztam el, mit kell tenni, hogy
elinduljon.

Lehet. De el tudom képzelni, hogy szinte szerszám nélkül kiszerelhető. :-)
Legalábbis nagyon nem kell hozzá spéci szerszám. Hogy aztán kapható-e, az
más tészta.