[Epitesz-barkacs] feg kazan

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Júl. 21., K, 14:38:17 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> Szerintem Neked is a kellően pici kazán megtalálása lesz a gondod.
>
> Nálam egy Ferroli 15 kW-os, tartályra dolgozós van. Ez is 4 kW köré
> lemodulál, ami mellett is sok a kikapcsolt ideje átlagos télben.

Na jó, de nálad ytong van, meg 12 centi hungarocell pluszban, és nem egy
óriási házról van szó. Amúgy tök igazad van, érdemes annyira lemenni, hogy
max hidegben épphogy elég legyen. Vagy talán még az se baj, ha nem elég,
vagy nem tud 20 foknál többet, ha kint -10...-15 fok van. Ekkor biztosan
elég jól fog szabályozgatni a tél folyamán végig.

Sajna csak télen lehet megmérni, hogy egy adott kinti-benti hőmérsékleten
mekkora is a tényleges teljesítmény-igény. Más időpontokban csak számolni
lehet.