[Epitesz-barkacs] kilovo ketyere?

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Júl. 22., Sze, 20:32:22 CEST

Mágus Bérprogram Demo  írta 22 Jul 2009  19:58 levelében:
> a 8.ker Baross utcában van egy rugógyártó kisiparos,
> már csak a rugóer~N határszámokat kellene kitalálni,
> hogy kb  100 - 150 km/h becsapódást prezentálni lehessen,
Első kérdése az lesz, hogy hányszáz darabot kérsz.
Tőlem is ezt kérdezte, amikor egyedi dolog kellett volna.

Én nem hiszem, hogy képes lenne kalibrált paraméterekkel rugót
gyártani.

Valami légpuska elven, kompresszorral, légtartállyal nem lenne
egyszerűbb? A nyomással lehetne állítani a "torkolati energiát"

Esetleg toronyház tetejéről ejteni?

Udv

szepygab
http://jokaja.hu