[Epitesz-barkacs] melegedo hosszabbito

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Júl. 22., Sze, 21:10:28 CEST

van egy kb 3000Wattos (papír szerint) terhelés

úgy alakult, hogy egy 20méteres OBI barkács naracssárga
öntött villásdugós vacakkal tudtam áramot vezetni hozzá

a terhelésmérő 2550Wattot mutat, a naracssárga kábelre
az van írva, hogy 10-16A -re lenne jó
ennek ellenére 1óra alatt felforrósodott, a villásdugót
és a konnektort alig bírtam megfogni (kb 70celsius), és a sárga
drót is 40fokra melegedett

ha az a kb 11amper ennyire felforrósította, a 10 - 16A feliratból
a 16A-t nem bírná ki :-(  megint átveréstan amit kapni lehet :-(

megint igaz lesz, hogy mindent házilag kell elkészíteni, mint
ha az obiban venne valamit az ember  :-(