[Epitesz-barkacs] melegedo hosszabbito

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Júl. 22., Sze, 21:56:10 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2009.07.22. 21:15:17 +2h-kor írta:

> Bingóóóó!
> Jó esélyed van rá, hogy 3x 0,75 mm2 a kábel, és 20 m-es hosszabbító

csak a 0,75mm2 -es nincs ráírva, és csak elvágással tudom (esetleg
egy ohm-mérővel) leellenőrizni, hogy átvágtak-e :-(

az biztos, hogy kb 3000Watt körülinek kellene a tehernek rajta lennie,
azaz kb 400-450W forrósíthatta a rohadt narancssárga drótot :-(

gyenge pillanatomban 4mm2 -es rézdróttal megy a "házi fővonal" a villanyórától
csak nincs ninden sarokig kiépítve :-(