[Epitesz-barkacs] Vízbemártott flex

Horvath Zsolt hozso_001 at freemail.hu
2009. Júl. 23., Cs, 15:37:35 CEST

       Csak a partszélről...
    Egyszer volt "szerencsém" személyesen végigülni egy előadást, amit a
"nullponti energiáról"
tartottak. A cég, akinek elég sokat dolgozunk, vett egy ilyen nullponti
energia generátort. Nekik
is úgy adták elő, hogy ez olyan frankó, hogy a zárlatban nem folyik az
áram stb.
     Na, vettek valami fél millió forintért egy kutya közönséges
négyszög kimenetű invertert.
    Az ipse úgy mutatta be a zárlat hatását, hogy a bekapcsolt inverter
végére rátett egy fúrógépet,
ami folyamatosan ment. Ekkor egy pillanatra összeérintette a két
kimeneti drótot, majd ismét
széthúzta őket. Ezzel bizonyítva, hogy ennek a berendezésnek nem árt a
zárlat...
   Kivettük a kezéből a madzagokat és összecsavartuk. Mondom, most
kapcsolja be. Persze
megfeküdt a csodagép, amin még a hűtőventi sem ment. Kollégám szólt
neki, hogy gyorsan
kapcsolja ki, mert szétég az egész.
       ( Végzettségemet tekintve amúgy villamosmérnök vagyok. Nem vagyok
profi a villamoságtan
terén, de elhihetitek, hogy minimális ismereteim azért vannak. )
Szerintem ez egy hihetetlen néphülyítés.
A másik kísérletben erről az inverterről járatott sarokcsiszolót
belemártotta egy vízzel töltött akváriumba
és büszkén mesélte, hogy így még egy medencében is biztosággal lehet
dolgozni. Persze fogalma sem
volt róla, hogy mi az, hogy földelés meg leválasztó trafó. Tehát a faszi
meg volt róla győződve, hogy
ők tényleg valami nagyon überfrankót alkottak.

       Üdv.: Horváth Zsolt