[Epitesz-barkacs] Vízbemártott flex

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Júl. 23., Cs, 16:04:21 CEST

Horvath Zsolt wrote:

>    Kivettük a kezéből a madzagokat és összecsavartuk. Mondom, most
> kapcsolja be. Persze
> megfeküdt a csodagép, amin még a hűtőventi sem ment. Kollégám szólt

Én tudok olyan áramforrást csinálni, amit zárlatra is rá lehet kapcsolni
anélkül, hogy kifeküdjön. :-) Tehát még ezt se tudták elérni.

A másik, hogy azért, mert a freki pártíz kHz, attól még bárkit
agyonverhet. Nekem pl 500V-os négyszöggel van tapasztalatom. 20kHz-en még
szigetelőn állva se szívesen fogom meg, mert a kapacom van akkora, hogy
bazi kellemetlen. Ha hokedlire térdeltem, akkor úgy-ahogy, de inkább azt
is elkerültem. Akkor is 100pF nagyságrendű a kapacitásom, és a négyszög
átmeneteinél elég jelentős, kellemetlen áram tud folyni ekkora kapacon is.

Ha a frekivel felmennek tudomisén MHz tartományba, akkor tutira beint a
flex. Ha meg jóval alatta vannak, akkor nagyon életveszélyes tud lenni,
pont úgy, mint a hálózat. Az áramkorlát megold pár dolgot, de nem mindent.
A flex víz alatt akkor se megy biztonságosan, ha megoldjuk az
érintésvédelmet. Nagyon nem arra van a szerkezet konstruálva, hogy vízben
fusson.

> Szerintem ez egy hihetetlen néphülyítés.
> A másik kísérletben erről az inverterről járatott sarokcsiszolót
> belemártotta egy vízzel töltött akváriumba
> és büszkén mesélte, hogy így még egy medencében is biztosággal lehet
> dolgozni. Persze fogalma sem
> volt róla, hogy mi az, hogy földelés meg leválasztó trafó. Tehát a faszi
> meg volt róla győződve, hogy
> ők tényleg valami nagyon überfrankót alkottak.

Megkérném, hogy fogdossa csak picit azt a szuper táp kimenetet. :-)

Elképesztő, hogy mikkel akarnak emberek érvényesülni.