[Epitesz-barkacs] Vízbemártott flex

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2009. Júl. 23., Cs, 15:54:14 CEST

Szervusz HJózsi!

> A szabadalomnak nem kritériuma, hogy működjön, és hogy meg lehessen
> csinálni, hanem hogy korábban ezt (az igénypontokban rögzítetteket) nem

Az elsőben igazad van, nálunk is van kategória örökmozgóra (láttam a
felsorolásban). A második szerintem kell hozzá, de legalábbis az elv
tiszta leírása, különben miről beszélünk?

> Nekem már az is érdekes, hogy ez a gróf spanyol szabadlábon van.

Meglesz még ennek a böjtje. Hiszem, hogy egyszer mindenki megkapja a
méltó büntetését, ha rászolgált (-:
Amúgy az a gáz, hogy itt a Georgikon Kar is meghívta. Mégpedig azért,
mert meg voltak győződve arról, hogy értelmes fazon (általában tényleg
érdekes embereket hívnak meg). Erről 2 éve írtam a listán. Itt
használható fizikai ismeretek birtokában csak az előadás címét olvasva
el lehetett volna dönteni, hogy szélhámos.

szia: Balázs