[Epitesz-barkacs] Vízbemártott flex

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Júl. 23., Cs, 16:10:16 CEST

Balázs Bámer wrote:

> Az elsőben igazad van, nálunk is van kategória örökmozgóra (láttam a
> felsorolásban). A második szerintem kell hozzá, de legalábbis az elv
> tiszta leírása, különben miről beszélünk?

Jaaa, hogy az "elv" tiszta leírása? Pl a nullponti energiával vagy az
aurával kapcsolatban? :) Abban nincs hiány sosem.

> Meglesz még ennek a böjtje. Hiszem, hogy egyszer mindenki megkapja a
> méltó büntetését, ha rászolgált (-:

Netán őt is agyonveri valaki? :) Nem örülök, ha bárkit agyonvernek, de az
biztos, hogy az nem bizonyító erejű az elméletére, elgondolásaira
valakinek, hogy emiatt agyonverik. Ilyen elve a pi lehetne racionális
szám, hiszen nem kell más hozzá, mint valakinek az állítása erről, amit
aztán valaki más agyonveréssel honorál.

> Amúgy az a gáz, hogy itt a Georgikon Kar is meghívta. Mégpedig azért,
> mert meg voltak győződve arról, hogy értelmes fazon (általában tényleg
> érdekes embereket hívnak meg). Erről 2 éve írtam a listán. Itt
> használható fizikai ismeretek birtokában csak az előadás címét olvasva
> el lehetett volna dönteni, hogy szélhámos.

Nem lehet, hogy vannak, akik ilyen-olyan előadásokat szerveznek valahol,
és az a hely, ahova szervezik, ugyan valami tudományos intézmény, egyetem,
amivel aztán lehet kérkedni, de az esetek zömében merem állítani, hogy az
intézmény érdemi embereinek még csak tudomásuk sincs arról, ami folyik az
intézményben. Lehetne pl akár asztrológiai konferenciát is szervezni, csak
a meghívókon "véletlenül" kicserélik a szót asztronómiaira, amit aztán az
előadás kezdetén korrigálnak. Az intézmény máris le van járatva, vagy
lehet rá hivatkozni. Ocsmány dolgokra hajlandók az ilyenek.