[Epitesz-barkacs] tetőtér villanydrótozás

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Júl. 23., Cs, 22:11:25 CEST

Zsolt írta 23 Jul 2009  21:47 levelében:
> jelenleg duplán szigetelt kábelt (3 és 5 eres, erenként színes pvc és ez
> az egész még egy szürke küls~N burkolattal ellátva)
Ha ez tömör erű, akkor MBCU néven adják.

> hogyan szokták a tet~Ntérben a villanydrótozást csinálni szabályosan
valahogy így
Illik takarékosan biztosítani az áramköröket, FI-relére kötni és
legfőképp úgy megcsinálni a kötéseket, hogy 10 év múlva se nőjön meg
az átmeneti ellenállásuk.

A villanyszerelők ugyan hajhullást kapnak az ötlettől, de én bizony
forrasztottam a kötéseket. Jó szorosan összetekertem,
megforrasztottam és zsugorcsővel leszigeteltem. A 10-et megcsinálni
már semeddig se tart

Udv

szepygab
http://jokaja.hu