[Epitesz-barkacs] tetőtér villanydrótozás

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2009. Júl. 24., P, 10:59:58 CEST

szóval akkor nem 100% amit csináltam, de azért megállja a helyét.
egyébként nem az oldalfalak hanem plafon és a ferdefal a problémás

egy kis látvány:

http://telectronic.hu/lomtar/100_2484.jpg
http://telectronic.hu/lomtar/100_2485.jpg

>A villanyszerelők ugyan hajhullást kapnak az ötlettől,

nekem minden kötés forrasztott, és amíg én vagyok itt addig ide be nem teszi
a lábát villanyszerelő, meg különben is az elmúlt 9 évben nem kellett egy
kötést sem szétszedni, egy sem égett meg, semmi baj nem volt a villannyal,
így nics mit rajta szerelni.

még 2000-ben amikor hirdetést adtam fel, hogy keresek falvésésre munkást,
akkor jött egy ember aztán kiderült, hogy ő villanyszerelő és hát
bevállalnák az egész ház villanyozását, mondom jól van mit kér érte ?
körbe járt majd kinyögte 500e, mondom neki anyaggal együtt, ugye ?
nem, anyag nélkül.
na ekkor elváltak útjaink.

azóta se volt itt egyetlen pénzlehúzó sem.
se villanyos, se vizes, se kőműves, se gipszkartonos, se, se, se, se...

és nem csak az lenne a baj, hogy nem olcsó, hanem még sz..r munkát is hagy
maga után, az első kőművesek, ács és tetőfedővel ez volt a tapasztalat.

pedig az ácsnál még az sem volt szempont, hogy olcsó legyen, hanem az
csinálja aki előbb tud jönni.