[Epitesz-barkacs] tetőtér villanydrótozás

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2009. Júl. 23., Cs, 22:21:46 CEST

Zsolt írta:
> hali
>
> jelenleg duplán szigetelt kábelt (3 és 5 eres, erenként színes pvc és ez
> az egész még egy szürke külső burkolattal ellátva) betoltam a
> gipszkarton fölé, a kötéseket összeforrasztottam, beletuszkoltam egy
> szerelvénydobozba és az egészet beborítottam gipszkartonnal.
>
> szabályos ez így ?
>
> hogyan szokták a tetőtérben a villanydrótozást csinálni szabályosan ?

Gipszkartonhoz is lehet kotodobozt kapni. A kotesnek hozzaferhetonek
kell maradnia. Vagy febuvonyilas-szerelonyilas, egy nagy doboz folotte,
es minden kabel oda fut be, ott van mind a huszonezer kotes megcsinalva.
Siman jo a tomor eru mbcu-hoz a wago kotoelem. Megkockaztatom, hogy
technikai parametereiben veri a forrasztast.