[Epitesz-barkacs] tetőtér villanydrótozás

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Júl. 23., Cs, 22:28:15 CEST

Hofferek Attila írta 23 Jul 2009  22:21 levelében:
> Siman jo a tomor eru mbcu-hoz a wago kotoelem. Megkockaztatom, hogy
> technikai parametereiben veri a forrasztast.
Nekem eddig ketto olvadt ki a dobozbol, mindeketto wago volt, nem
kinai noname.
A rez vezetekek lecsupaszolt belso ere hetek alatt beoxidosodik
(barnul), ami biztos nem csokkenti az atmeneti ellenallasat.
Az egyiken atment egy mosogep 10 A koruli terhelese, a masikon
kavefozo es botmixer logott, vagyis nem volt tulterhelve.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu